Nová Alfa Romeo Milano vzniká na testovací trati Balocco. Bude mít premiéru 10. dubna.
Nový vůz Alfa Romeo Milano: Světová premiéra 10. dubna
Na vlastní testovací trati Balocco, historickém zkušebním polygonu Alfa Romeo, italský tým inženýrů automobilky zintenzivňuje závěrečné fáze vývoje nového modelu Alfa Romeo Milano.
Datum světové premiéry nového vozu Alfa Romeo Milano: 10. dubna.
Vývoj modelu Milano se posunul do fáze závěrečného ověřování pod odborným vedením stejného týmu inženýrů, kteří vytvořili jedinečné projekty, jako jsou 4C, 8C, Giulia & StelvioQuadrifoglio, Giulia GTA a aktuálně probíhající vývoj modelu 33 Stradale. Byli to stejní lidé, kteří stanovovali základní atributy tohoto projektu.
Cíle a úkoly jako vždy: nejlepší jízdní vlastnosti a dynamika ve své třídě.
Rozvoj čistě elektrického modelu
Pod odborným vedením týmu italských inženýrů, který se významně podílel i na mimořádných projektech v rámci 100% vývoje Alfa Romeo, jako byly například modely 4C, 8C, Giulia a Stelvio QV a Giulia GTA, se Milano, první čistě elektrický model své značky, zdokonaluje. Vývojové práce koordinuje italský tým inženýrů Alfa Romeo na zkušebním polygonu Balocco, kde mají testovací jezdci ideální podmínky pro ověření požadavků a cílů stanovených inženýry Alfa Romeo odpovědnými za dynamiku.
Zaměření na dynamické vlastnosti
Pod vedením Domenica Bagnasca, který je zodpovědný za ověřování dynamických vlastností, je Milano, stejně jako každý vůz Alfa Romeo, naladěn tak, aby svojí dynamikou ohromil. Kariéra Domenica Bagnasca zahrnuje vývoj několika sportovních vozů Alfa Romeo, které se podílely na etablování pověsti značky coby výrobce vozů poskytujících mimořádné potěšení z jízdy a sportovní charakter. Řeč je o nezapomenutelné 8C, brutální 4C, legendárním modelu Giulia GTA a mnoha dalších.
Optimalizace podvozku
Tým se zaměřuje pomocí specifických úprav podvozku na dosažení požadavků v oblasti jízdní dynamiky. Cílem zůstává nezaměnitelná jízdní dynamika založená na přímém a mimořádně přesném řízení, které zajistí rychlé průjezdy zatáčkami s vysokou úrovní přilnavosti.
Vedoucím projektu je Stefano Cereda, který je již dlouho významnou osobností v různých projektech Alfa Romeo. Stefano Cereda stál například v čele vývoje vznětových motorů pro modely Giulia a Stelvio a v Alfa Romeo debutoval projektem Giorgio, což byl svým rozsahem a pověstí jeden z nejvýznamnějších projektů Alfa Romeo posledních desetiletí. Než se Stefano hrdě ujal vedení projektu Milano, dal zelenou vývoji plug-in hybridního pohonu modelu Tonale.
Technický vývoj
Technický vývoj vozu Milano vede Luigi Domenichelli, italský inženýr, jehož úkolem je integrovat a ověřit všechny subsystémy vozu z hlediska vlastností, životnosti a komfortu. Ambiciózní konstrukční cíle se zaměřují jak na jízdní projev typický pro vozy Alfa Romeo na silnici, tak na špičkovou ergonomii v dané třídě, postavené na propracovaném rozhraní mezi člověkem a strojem.